Gabriela Ďaďo, MBA, zástupce ředitele pro MŠ

Gábina působila po ukončení gymnázia a studiu angličtiny a historie delší dobu v oblasti personalistiky a řízení lidských zdrojů. Při zaměstnání vystudovala MBA na British Open University. Po narození dcerky Sofie se začala zajímat více o výchovu a předškolní vzdělávání dětí a v roce 2010 založila soukromou mateřskou školu Fíček v Hostivici. Alternativní vzdělávání dětí a šíření této cesty je nyní gró její činnosti a aktivit. Jinak je nejraději se svou rodinou kdekoli, ráda cestuje, sportuje a čte.

Mgr. Bára Vršková, pedagog MŠ, průvodce skupiny nejmladších

Barbora v bakalářském studiu absolvovala obor Filologie (Český jazyk a literatura). Momentálně dokončuje studia v navazujícím magisterském programu Učitelství českého jazyka a literatury na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. V lednu pak složila státní závěrečnou zkoušku z pedagogiky a psychologie.  V tomto roce působila jako pedagog volnočasových aktivit v kroužcích pro děti v základních a mateřských školách a jako lektorka primární prevence ve spolupráci s SOS dětskými vesničkami.  Práce s dětmi ji naplňuje a chce se dále vzdělávat v oboru předškolní a mimoškolní pedagogiky. Zajímá se o problematiku primární prevence a čtenářské/předčtenářské gramotnosti. Ráda čte, zpívá, vaří a peče. 

 

Mgr. Jiřina Dražská, pedagog MŠ, průvodce skupiny prostředních, předškolní příprava, logopedický asistent

Jiřina absolvovala Pedagogickou fakultu UK, obor Učitelství pro mateřské školy se zaměřením na výtvarnou výchovu, poté navázala v magisterském studiu na obor Předškolní pedagogika se zaměřením na sociální pedagogiku. V současné době se věnuje Rigoróznímu řízení, kde se specializuje na dětskou kresbu. Po dokončení vysokých studií pracovala ve státní školce v Praze. Vedla taneční kroužky a jógu pro děti z MŠ a prvního stupně ZŠ. Absolvovala také kurz Logopedického asistenta. Ráda tancuje, hraje na klavír a cestuje.

Bc. Michal Řepa DiS, pedagog MŠ, průvodce skupiny nejstarších, koordinátor předškolní přípravy

Mládí mu uteklo na střední průmyslové škole a vyšší odborné škole grafické v Hellichově ulici v Praze, kde vystudoval polygrafii a následně grafický a reklamní design. Po té nastoupil na civilní službu jako asistent do základní školy speciální pro žáky se souběžným postižením více vadami, setrval tam 18 let. Získal tak cenné zkušenosti mj. i jako vedoucí vychovatel. Nyní studuje obory navazujícího magisterského programu Speciální pedagogika pro učitele a Speciální pedagogika pro poradenství na Masarykově univerzitě v Brně. Zde složil státní zkoušky z psychopedie a etopedie. Mezi jeho „pedagogické hobby“ patří výchovné problémy dětí, žáků i dospívajících jako jsou šikana nebo potíže sexuálního charakteru v dospívání a dále artefiletika, výuka pomocí interaktivních technologií a počítačová grafika. V těchto oblastech se vzdělává formou kurzů a seminářů. Jeho profesním mottem je: „Odměnou za mou práci je dětský úsměv a spokojenost“.

Richard Vít, průvodce Lesní MŠ

Mým velikým učením je vědomé kráčení po stezce života. Velmi moudrou knihu, do které jsem se začetl, je sám život. Do této moudré knihy píši svůj příběh. Vystudoval jsem střední zahradnickou školu. Dále jsem si doplnil vzdělání na úroveň asistenta pedagoga. Mám blízký vztah k přírodě. Za to vděčím také i očistným obřadům indiánské potní chýše, posvátným tancům či prastarému rytmu šamanského bubnu. Světlem na mé cestě jsou také křišťály, jejichž působení mne doprovází po stezce. K práci s dětmi má cesta vedla přirozeně. Mám velikého učitele, svého syna Lesiana. Působil jsem rok a půl jako průvodce v lesní školce Země v Řevnicích. Zajímám se o vibrace hudebních nástrojů a jejich léčivé účinky. Věnuji se muzikoterapii. Mezi nebem a zemí sním a tvořím přítomnost. Děti jsou pro mne velikou inspirací a motivací! Věnovat svou pozornost právě dětem má v mém životě smysl. Jsme si navzájem opravdovými učiteli a žáky.

Michaela Štefanová, průvodce Lesní MŠ

Muzika a děti Míšu provází, byly a jsou součástí každé etapy jejího života. Muzika je s ní při práci s dětmi, doma s rodinou, na koncertě s kapelou. Osmi-leté Gymnázium prozpívala ve školním sboru, a 13 let navštěvovala ZUŠ s kytarou. Po Gymnáziu se rozhodla pro FHS UK s touhou studovat antropologii a především pak oblast muzikologie. Při studiu na FHS pracovala jako chůva v holandské – anglicky mluvící rodině a večer tvořila s kapelou a koncertovala. V hudebním odvětví si také vyzkoušela produkční, organizační pozice při pořádání nejrůznějších kulturních akcí. Po narození dcery se stala koordinátorkou projektu Textilní Dílna Nit Života pro děti z Dětského domova a Nízkoprahového klubu. Zároveň působila jako lektorka Čj pro Vietnamce, v kurzu pro začátečníky. Začala rovněž učit individuální hodiny zpěvu pro děti i dospělé a základy hry na kytaru. Absolvovala kurz Muzikoterapie. Od r. 2015 pracovala v Česko-vietnamském centru Talent, na pozici vychovatelky v MŠ pro vietnamské děti, s důrazem na výuku Čj a integraci do české společnosti. Velmi ráda s dětmi všelijak muzicíruje. Kromě zábavy má zpěv, hudební vnímání či tanec blahodárné účinky na tělo i mysl. Baví ji ale i rukodělné práce spojené např. s recyklací materiálů. Nekonečnou inspirací je pro ni její Dcera a Matka Příroda. S dětmi si vždy váží jejich vzájemného napojení, přes které pak může fungovat kvalitní přenos „dospěláckých“ zkušeností a „dětského“ vnímání světa, což nachází velmi obohacujícím pro obě strany :) V současné době studuje na VOŠ Ped. v oblasti předškolní a mimoškolní pedagogiky. V da Vinci je jedním z průvodců Lesní školky.

 

Andrea Kořínková, průvodce Lesní MŠ

Andrea vystudovala střední pedagogickou školu – obor předškolní a mimoškolní pedagogika. Dále se věnovala studiu Waldorfské pedagogiky, speciální pedagogiky, muzikoterapie, absolvovala několikaleté studium Artefiletiky, vzdělávací program Začít spolu, kurz taneční a pohybové výchovy pro předškolní děti a jednoleté studium dramatické výchovy pro MŠ a 1 .stupeň ZŠ. Před 7 lety se stala jednou ze zakládajících členek občanského sdružení Jeden strom – centra pro děti,mládež i aktivní dospělé v Dolním Poberouní. Na mateřské se začala zajímat o koncept lesních školek, který ji velmi zaujal. V roce 2013 stála u zrodu lesní školky Na dvorečku v Řevnicích, kde působí dodnes. Při práci s dětmi ji nejvíce baví, zprostředkovávat podnětné aktivity, které je vyzývají k překonávání sebe sama a vedou je k důvěře ke svým vlastním silám. Ráda s dětmi muzicíruje, fantazíruje, poznává přírodu a v přírodě tvoří. Uvědomování a užívání si přítomného okamžiku v bytí s dětmi je pro ni stále velkou výzvou,stejně tak jako umět být trpělivá,otevřená všemu co přichází a umět dát dětem potřebný čas a prostor.

Mg.A. Kristýna Patková, asistent pedagoga MŠ

Kristýna vystudovala malbu na střední umělecko-průmyslové škole a poté DAMU v Praze-výtvarný obor na katedře loutkového a alternativního divadla. Více než šest let žila a pracovala v divadelní komuně na statku v jižních čechách, vytvářela masky, loutky a scenografii, trénovala a zkoušela, vedla výtvarně- divadelní dílny, se skupinou cestovala a hrála pouliční divadlo v čechách i v zahraničí. S výtvarně-pohybovým mezinárodním souborem Divadlo Continuo spolupracuje dodnes. Dva roky vede výtvarné, keramické a divadelně-tvořivé kroužky pro děti, učí v MŠ Dolní Břežany.V minulém roce absolvovala kurz v muzicko-dramatických terapiích. Studuje kurz divadelního a filmového maskérství. Má dvě děti, ráda tančí a zpívá, maluje, tvoří a chodí do přírody.

Marlena Kopecká, asistent pedagoga MŠ

Marlena vystudovala Psychologii a sociologii v personálním managementu a Systémovou analýzu na VŠE. Vedla různé projekty v personálním managementu a zakotvila v oblasti vzdělávání dospělých. Absolvovala výcvik v koučování a moderování skupinové práce, působila jako lektorka a odborný garant pro teambuidingové a rozvojové prožitkové programy. Marlenu vždy bavila a inspirovala příroda, ekologie, jóga, masáže, meditace a rituály, alternativní duchovní, léčitelské a výživové směry podporující harmonii, celistvost, zdraví. Dvě dcery ji přivedly na cestu poznávání vlastní ženskosti a k radosti z práce s dětmi. Vede ženské kruhy a semináře, v projektu Červená královna se věnuje autorskému divadlu. Pořádá Inspirační pobyty pro rodiče s dětmi. Má ráda dobrodružství, výlety do přírody, snowboarding, společnost přátel dospělých i dětí, a tvoření všeho druhu.

Mgr. Martina Regnerová, kroužek keramika

Martina vystudovala na VŠ sociální práci a poté i SOU obor umělecký keramik. Více než osm let učila děti i dospělé anglický jazyk, pobývala dlouhodobě v zahraničí. Zpátky v ČR vedla dva roky tvořivou keramickou dílnu při pražském mateřském centru, a to i pro anglicky mluvící děti a dospělé. Ráda objevuje vlastní tvořivost a dává jí reálnou podobu. Těší jí, když k podobnému zážitku může inspirovat i ostatní, obzvláště děti.

Hanička Mrázová, obědy a svačinky

Poté, co se Hanička přistěhovala na Zbraslav z Jablonce nad Nisou ke své rodině, začala pracovat v da Vinci. Je věčně pozitivní a usměvavá a dennodenní komunikace s dětmi ji baví. Ve školce nám Hanička připravuje svačinky a vydává obědy. Ve volném čase si ráda vyjde s kamarádkami na procházku a se svými bývalými kolegyněmi jezdí na turistické zájezdy.

Lucie Wůdyová, hospodářka, obědy

Lucie pracovala jako produkční v nakladatelství, produkční agentuře a animátorském studiu. V roce 1999 vybudovala s přáteli Kavárnu V sedmém nebi. V základní a mateřské škole Da Vinci spolupracuje jako hospodářka a osoba odpovědná za obědy a zásobování. Má tři syny, cítí se dobře ve společnosti mezi přáteli nebo se svou rodinou kdekoliv.